Socialna omrežja:
REFERENCE ŠD METULJ:

Pošljite nam vaše mnenje o kvaliteti naših storitev, na e-mail info@sd-metulj.si in ga bomo objavili v roku 24 UR.

PILATES:

 

 

Z Dunjo, gonilno silo ŠD Metulj, sem se najprej srečala pri uri nordijske hoje in že po prvem srečanju mi je bilo jasno, da se vsakemu obiskovalcu posveti maksimalno in da pri njej verjetno ne bo dolgočasno. Zato sem se po poletni hoji vpisala tudi na pilates v Trnovem. To vadbo sem sicer obiskovala že drugje, vendar je bila razlika opazna takoj. Drugje so bile skupine tako številčne, da mi niti ni bilo jasno, kako točno moram izvajati vajo in če jo sploh delam pravilno. Tu pa je bilo popolnoma obratno, manjša skupina in pa vodenje na nivoju. Po dveh letih obiskovanja njenih vadbenih ur različnih vadb lahko z gotovostjo rečem, da ne glede na zahtevnost ali vrsto vadbe vsako posamezno vajo prikaže razumljivo, ob tem pa bo vedno tudi (nemoteče!) popravila vsakega posebej, da jo izvede pravilno kot mu dopuščajo moč in zmožnost. Prav tako posluša, če nekomu nekaj pri vaji zaradi poškodbe ali (še) neznanih razlogov ne gre tako kot bi moralo iti in jo prilagodi posebej tako, da je pravilno izvedljiva tudi v tem primeru. Posledično so, če te smeh ne zavede in upočasni, rezultati opazni že precej hitro, saj vaje ves čas primerno stopnjuje in spreminja, s čimer vsak pri sebi opazi, kje in kako hitro je napredoval. Če sem že prej omenila dolgčas, naj povem, da se niti ne spomnim ure, ki bi bila mirna (v slabem smislu) in dolgočasna, saj Dunja s svojo neizčrpno nasmejanostjo in veselostjo nehote ali pa namenoma, ko je prav posebno navihane volje, poskrbi za zabavno in prijetno vzdušje. Ure telovadbe, na katere se nam verjetno vsem ne da prav vedno, zato minejo hitro in sproščeno. Sama sem jo že priporočila vsem v družini, veliko prijateljem in znancem, če je pogovor le nanesel na to področje, in še vedno bom to počela. Verjamem v njeno delo, njen pristop in pa v njeno željo na sploh po vedno novem, zanimivem in zabavnem.

Kaja Kosem

(avgust 2015)

 

 

Šport ni bil vedno del mojega življenja, vzljubila sem ga kasneje, ko sem odkrila aerobiko. Šport je tako postal del mojega vsakdana, žal pa so postopoma del mojega vsakdana postale tudi bolečine v hrbtenici, še posebej v križu. Te so se postopno okrepile in začele širiti v levo nogo. Kljub moji ljubezni do aerobne vadbe in tudi drugega športa (tek, hoja v hribe, smučanje), sem bila prisiljena s takšnim športom prenehati. Nekaj časa sem bila športno neaktivna, kar pa prav tako ni bila rešitev za moje bolečine. Nato sem čisto po naključju na spletu odkrila pilates in prav tako, čisto po naključju, Športno društvo Metulj. Pritegnil me je brezplačen prvi obisk, nisem namreč vedela, kakšna vadba je pilates in ali bi mi lahko pomagal pri mojih bolečinah. Na prvi uri sem spoznala Dunjo, inštruktorico pilatesa. Pritegnila me je njena preprostost, odprtost, predvsem pa njeno očitno veselje do tega, kar počne. Še posebej me je presenetilo njeno znanje o kontituciji in delovanju človeškega telesa, z začudenjem pa sem ugotovila tudi, da je tudi ona v preteklosti imela težave z bolečinami v hrbtenici in da ji je prav pilates pri tem pomagal. Vtis o prvi individualni uvajalni uri pilatesa je bil izredno pozitiven - Dunja mi je pokazala pravilen način izvajanja vaj, pri tem pa je še posebej upoštevala moje težave s križem. To je bilo slabe pol leta nazaj, od takrat so moje bolečine praktično izginile, čutim lahko, kako zelo se mi je okrepil moj trup - trebušne in hrbtne mišice pa tudi zadnjica, noge in ramenski obroč. Drža se je izboljšala. Zdaj lahko brez bolečin spet tečem, hodim v hribe in počnem vse tisto, česar prej zaradi res hudih bolečin nisem mogla. Dunji sem zato neizmerno hvaležna, pilates pa priporočam vsem, ki imate podobne težave ali pa zgolj želite izboljšati moč svojega trupa in popraviti svojo držo. Je osnova za varno in zdravo izvajanje kateregakoli drugega športa ali kot samostojna aktivnost. Zase lahko rečem, da bo pilates, tudi zaradi narave mojega dela - sedeče delo v pisarni, vsekakor ostal del mojega življenja.

 

Lea Kamnikar

(marec 2015)

 

 

 

Telovadba z Dunjo mi je bila zelo všeč. Pri njej sem bila prvič na pilatesu in veselilo me je, da mi je z veseljem na razumljiv način povedala osnove in na kaj moram biti pozorna. Všeč mi je bilo, kako se v skupini vsaki od obiskovalk posveti tudi individualno. Ker sem imela težave s hrbtom, mi je pripravila posebni program za krepitev teh mišic. In kmalu so se poznali rezultati.

 

Petra Marinko

(junij 2014)

 

 

 

Da "leta več odnesejo kot prinesejo" sem tudi sama začela opažati. Poznam enega od testov za oceno biološke starosti- stojo na eni nogi.

Enostavno nisem zdržala več kot par sekund. Pa groba moč mi je pohajala, da ne govorim o ravnotežju, ki je bilo, če sem bila utrujena, kar očitno slabo. V soseski, kjer stanujem, sem odkrila center , kjer so poleg številnih aktivnosti ponujali pilates. Za to metodo sem že slišala, saj mi je znanka povedala, da se lepi postavi zahvali lahko le vztrajni pilates vadbi. Res sem se vpisala in sedaj vrsto let vztrajam pri vsakotedenski vadbi. Spoznala sem Dunjo, ki vodi ŠD Metulj in njene sodelavke, ki so me kljub mojim letom spodbujale pri izvajanju vaj. Zadnja leta me vodi Dunja, ki me je očarala z zavzetostjo, strpnostjo in prijazno prepričljivostjo, da se tudi jaz, ki nisem več najmlajša, dobro vključujem v skupino navdušenk za pilates. Moram se pohvaliti, da preverjam biološko starost in seveda sedaj lahko stojim na eni nogi kot štorklja, da se mi "špeh" ne nabira na neželenih mestih ,da miže ohranjam ravnotežje. Povečale so se mi mišice na pravih mestih in s tem se mi je vrnila tudi moč.

Ne nazadnje se z vrstnicami, ki obiskujejo vadbo prav izborno zabavamo.

Priporočam !

 

prim. Alenka Pretnar Darovec dr. med

(februar 2013)

 

 

Telovadba, ki poteka enkrat tedensko v prijetni družbi, mi pomeni zelo veliko in se je z veseljem udeležujem. Krepitev mišic in raztezanje je zame izjemno koristno, saj zelo izboljšuje moje počutje in kondicijo. Idealno bi bilo, če bi vaje opravljala vsak dan tudi doma,.. žal, moram priznati, da pri tem nisem dosledna, se pa poskušam poboljšati. Vaje niso težke, si jih z lahkoto zapomniš in jih delaš tudi sam doma, vendar enkrat tedensko pa je dobro, da te nekdo »spomni« nanje.. zelo pomembno je, da jih izvajaš pravilno, vključno z dihanjem.

Polona H. (društvo invalidov)

(januar 2013)

 

 

 

V prijetni družbi je lažje telovaditi in vaje pilates pod vodstvom Dunje izvajamo sede na stolih s pripomočki (trak, žoga in obroč). Pridna in vztrajna vadba mi je utrdila mišice na nogah in rokah, kar se mi pozna pri hoji z berglami. Tudi moj mehur me bolj uboga, da lahko brezskrbno kihnem. Deluje, deluje, če upoštevaš Dunjo – globoko dihaj, stisni trebušne mišice, kontrolira Dunja in ura vadbe hitro mine.

Kristina Štepec (društvo invalidov)

(januar 2013)

 

 

 

 

Pilates mi predstavlja del delovnega dneva, ki ga namenim sebi. Ura z Dunjo mi prinese razmigano telo, sproščen duh in lastno zadovoljstvo. Ker k sreči v paketu prideta tudi smeh in obilo pozitivne energije, sem še raje zraven. In dlje sodelujem, lažje si privoščim nasmešek tudi pri težjih vajah :) .

Urša

(december 2012)

 

 

Ko sem pred leti poslušala svoje sodelavke, ki so bile nekaj let starejše od mene ( takrat okoli 50 in čez,  ter z vsak dan novimi problemi) sem si rekla: "Le kdo bo poslušal ta jamer!!??" Pa sem bila prav kmalu na istem. Ni zastonj pregovor, da če te po 50. zjutraj nič ne boli, se vprašaj, če si še živ.  Nekaj težav s križem in sklepi, pa se hitro pozanimaš, kdo ti razen farmacije še lahko pomaga. Kolegica mi je predlagala pilates, pa sem probala. Najprej sem nekaj sama poizkušala doma, pa sem hitro ugotovila, da to ni najbolj pametno. Vpisala sem se pri Dunji in še danes mi ni žal. Čeprav  mi kondicije ne manjka, saj od pomladi do pozne jeseni kolesarim in hodim v hribe, pa pilates pomaga pri gibljivosti telesa in utrjevanju mišic, za katere prej še vedela nisem, da jih imam. Odkar hodim čez zimo na pilates, spomladi pri prehodu na kolo nimam več težav  z mišicami hrbta in vratu. Hkrati pa se na vajah ustavim, umirim in zberem misli.....pa še nasmejimo se....

Skratka, lahko rečem le to : "Pri Dunji je pilates za dušo in telo".

 

Alenka

(december 2012)

 

 

Od nekdaj sem bila športen tip in skoraj nikoli nisem imela obstanka. Po prvi nosečnosti sem lahko kmalu nadaljevala z aerobno vadbo in ponovno prišla v staro kondicijo, po drugi nosečnosti pa to ni bilo več tako enostavno. Leta sedečega dela in tudi nekaj dodatnih let na plečih so naredili svoje. Postala sem toga, nerazgibana in skoraj brez kondicije. Soseda mi je priporočila vadbo pilatesa pri Dunji, ki je bila takrat ravno v fazi ustanavljanja pilates skupine v naselju Vodmat. Na začetku izvedbe vaj niso bile najboljše, vendar se je z vztrajnostjo to spremenilo - moje mišice, kite in sklepi so postali prožnejši, dihanje je postalo pravilnejše in splošno počutje je postajalo iz dneva v dan boljše. Tako sem počasi pridobila nazaj kondicijo, gibčnost in predvsem navdušenje do gibanja vseh vrst. Hvala Dunji za njene napotke in veliko spodbudnih besed za nadaljevanje vadbe. Dunja - le tako naprej in še veliko uspehov.

 

Tina Weiss

(oktober 2012)

 

 

Pilates? Ne, hvala. Zakaj? Ker je to telovadba za stare in je čisto umirjeno, jaz bi pa nekaj divjega ... Tako sem razmišljala preden sem spoznala kaj pilates z Dunjo sploh je.
Danes težko zdržim brez njiju; pilatesa in Dunje. Zakaj? Ker to sploh ni tako, kot se mi je zdelo. V pilatesu sem se našla. Umirjenost mi paše, saj se po napornem dnevu tam sprostim in ujamem svoje misli. Poleg tega naravnam svoj križ, raztegnem in učvrstim mišice (tudi tiste za katere nisem vedela, da obstajajo). In velikokrat je prav divje. Pa zabavno!
V glavnem, če premišljujete o pilatesu, jaz pravim pridite, odlično je!

Manca

(september 2012)

 

15. januarja 2010 mi je bila ugotovljena diagnoza »mineralna kostna gostota značilna za osteoporozo in potreba za pričetek zdravljenja. Po kratkotrajnem jemanju zdravil – te so mi povzročale želodčne težave, sem zdravila opustila in se odločila za redno vadbo pilatesa, ki je tudi po mnenju moje zdravnice pripomogla k izboljšanju mojega stanja. Namreč na kontrolnem pregledu februarja 2012 je primerjava vrednosti pokazala, da je stanje veliko boljše. Tu moram na prvem mestu izpostaviti strokovne in osebnostne vrednote vaditeljice Dunje, ki je poskrbela, da vadbo pravilno in z veseljem izvajam. Omembe vredno je najbrž tudi to, da imam že skoraj 76 let. Dunja, hvala!!!

Hvaležna »pacientka«, 76 let

(junij 2012)

 

 

Pilates obiskujem 2 leti. Vaje vodi prijetna vaditeljica, ki najprej pokaže vajo, nato pa nas opozarja, na kaj moramo biti pozorni, da si kaj ne poškodujemo. To se mi zdi zelo pomembno in zato tudi nisem imela nobenih težav. Po vadbi se dobro počutim, telo je razgibano in sem polna energije. Hvaležna sem, da lahko obiskujem tako kvalitetno vadbo.

Nada, 63 let

(april 2012)

 

 

Pilates me sprošča, z njim si nabiram moč in življenjsko energijo. Čudovito se poda k teku, v njem najdem kar nekaj koristnih vaj, ki krepijo mišice in so učinkovite. Pilates pri ŠD Metulj poteka na prijeten, sproščen in razgiban način, predvsem pa s pravim občutkom. Napredek in zadovoljstvo sta zagotovljena. Super je.

 

Simona Vučko Mole

(november 2011)

 

 

Ja, pilates. To pa res ni za mene. Je že res, da telovadim, toda to je le malo mehkejši način kot pilates. Da, takšno je bilo moje razmišljanje, vpisati se, ali ne vpisati. Seveda sem se vpisala in ne le, da mi ni žal, navdušena sem. Pa nisem sama. Polna dvorana navdušenk nas je. Ko vstopi Dunja, jo že čakamo oborožene z žogami, trakovi in obroči. Vsi športni artikli pridejo na vrsto tekom ure. Dunja pa budno pazi katera ni pravilno vdihnila in in stisnila trebuh ob izdihu, katera je izbrala malo lažjo varianto, ali je obroč dovolj stisnjen, itd... Ampak nam se to obrestuje. Trebuh ni več tako mehak in počasi občutimo okrepljenost celega telesa. Hoja je lahkotnejša, hitrejša, drža pokončna in tudi dihati se naučimo. Zato Dunja, hvala. Navdušenka v imenu tudi drugih članic.

Frančiška Cimperman

(november 2011)

 

 

 

 

 

Vsak najde športno aktivnost, ki mu ustreza. Obiskovala sem že airobiko, razne telovadbe, a na koncu ugotovila, da mi pilates najbolj ustreza. Kaj je pilates? Pilates združuje vaje za krepitev moči in oblikovanje telesa z elementi sproščanja in raztezanja. Vsaka vaja se izvaja v zavestnem gibanju in v ritmu tehnike dihanja. Pozitivni učinki pilatesa so(tudi za nas starejše),da krepi mišice (trebušček počasi izgine), izboljša se telesna drža, ohranja vitalnost,sprošča stres. Mene dopoldanska vadba pilatesa napolni z energijo za cel dan.Preizkusila sem še nordijsko hojo.Tudi ta me je navdušila. Pilates je zakon z našo Dunjo na čelu!

 

Tanja Majerle

(november 2011)

 

 

Že tretje leto obiskujem jutranjo vadbo v GD Trnovo. Če bi me takrat vprašali, kaj je to pilates, bi rekla, da je to ena zelo počasna vadba, ki se jo hitro naveličaš. Danes lahko rečem, da je to zelo učinkovita vadba, s katero so moje težave z vratom (delo na računalniku) in v križu kar izginile (nisem mogla spati na trebuhu, ker me je v tem položaju bolel hrbet). Tako da, vadbo priporočam vsaki, ki se zaveda, da je prišel čas, da mora nekaj narediti za svoje zdravje in boljše počutje. Seveda mi pa to ne bi uspelo, če ne bi bilo sproščenega vzdušja, ki ga samo dobra inštruktorica, kot je Dunja, lahko ustvari.

 

Carmen Urh

(november 2011)

 

 

Pri svojem delu in doma večino časa preživim za računalnikom. Zaradi poškodovane trtice je zame in za mojo hrbtenico nenehno sedenje zelo naporno in mi povzroča bolečine v vratu, v hrbtnih mišicah ter v prsnem predelu. Z vadbo pilatesa so bolečine po zelo kratkem času popustile in začela sem se boljše počutit. Bila sem bolj gibčna in mišice so bile veliko bolj utrjene. Z vadbo v špornem društvu Metulj in z inštruktorico Dunjo sem zelo zadovoljna, saj mi je, poleg zelo kakovostnega vodenja pilatesa, tudi svetovala pri mojih telesnih problemih in mi pokazala katere vadbe so za moje bolečine še posebej pomembne in katerim moram dati večji poudarek. Vadbe se zaradi prenatrpanega delovnika udeležujem enkrat na teden, vendar posamezne vaje, ki mi jih je Dunja priporočila, izvajam tudi sama, ko imam vsaj malo časa. Pri njenih vadbah mi je tudi zelo všeč, ker so manjše skupine in se Dunja lahko posveti vsaki posebej, jo opazuje in poskrbi za pravilno izvedbo posamezne vaje, saj je to pri pilatesu izjemno pomembno. Vadba je pa tudi zelo sproščujoča, za kar poskrbi med drugim tudi umirjena glasba v ozadju in se za 1 uro na teden lahko umaknem stran od vseh skrbi in opravil.

 

Urška Praznik

(oktober 2011)

 

 

Naše urice pilatesa na  Vodmatu so super. Obiskujemo ga mlade in po srcu mlade punce, ki si želimo lepo postavo.

Vadbo vodi super punca Dunja, ki je vedno nasmejana in se zelo zavzema, da vaje delamo pravilno in pri tem  tudi pravilno dihamo, kar je zelo pomembno. Ure pilatesa pa niso samo vadba, tudi smeha je veliko, kar nas tudi sprošča .

 

Pika Recek

(oktober 2011)

 

INDIVIDUALNA VADBA:

Zgodilo se je pri starosti dveh mesecev in pol moje dojenčice, ko sem prvič spoznala, kaj pomeni v pogovornem jeziku, da te uščipne v križu. Dolgo časa je trajalo, da sem ugotovila, da brez pravilnih vaj za hrbtenico ne bo šlo. Bila sem že precej zaskrbljena, kako bom preživljala čas z mojo pikico, ki je vsak dan živahnejša in posledično tudi od mene terja več, zlasti pa bolj pestrega  ukvarjanja z njo. Mož je na spletu izbrskal stran športnega društva Metulj. Tako sva se seznanili z Dunjo. Potrebovala sem individualni pristop na domu, saj se je hčerkica še vedno polno in pogosto dojila, zaradi česar je nisem mogla kar tako zapustiti. Dunja se nam je v celoti prilagodila. Vedno je bila celo nekaj minut prej pri nas doma in nikoli ni gledala na uro. Kar pa je najbolj pomembno, rešila  me je. Saj me je tudi splošna zdravnica odpravila z reklamnim vzorcem s parimi vajami za hrbet. Ampak ni pomembno, da delaš vaje kar tja ven dan, ampak, da jih delaš pravilno. Pravilen način dihanja in stisk mišic ob pravem času je zlato pravilo. Tega pa se z rednim (na začetku težav, kar vsakodnevnim) izvajanjem vaj, naučiš uporabljati tudi pri vsakodnevnih opravilih. Se obrestuje. Sama sem dokaz za to. Velika zahvala za potrpežljivost in vso podporo gre Dunji.

Urška Mahnič Jelen

(september 2013)

 

 

VADBA ZA NOSEČNICE:

Pilates sem odkrila med nosečnostjo, ko sem že drugi mesec težje dihala, najverjetneje zaradi nepravilne drže. Pilates mi je že po prvem srečanju dihanje zelo olajšal, kasneje pa se je tudi bolečina v ramenih omilila, nato pa izginila. Kljub aktivnemu slogu življenja me bolečina v hrbtu in ramenih spremlja že zelo dolgo, taka vadba in predvsem prizadevanje Dunje, da bi se boljše počutila, pa mi očitno zelo pomaga.

Kristina

(marec 2014)


Ko sem našla tvojo številko na internetu in se dogovorila za začetek vadbe, nisem imela pojma, kaj to pilates sploh je. Sem pa želela med nosečnostjo nekaj "početi", za boljše počutje, kondicijo.

Z veseljem sem prihajala na vadbo, ker je užitek delati z vaditeljem, ki ve, kaj dela, hkrati pa je to še tako prijazna oseba. Tudi bolje sem se počutila, težila me je namreč nespečnost in bolečine v hrbtenici. Priporočam vsaki nosečnici.

Mojca

(januar 2014)


Za vadbo pilatesa sem se odločila, ker sem bila že pred nosečnostjo precej športno aktivna in sem želela to ohraniti v času, ko si (vsaj na videz) nekoliko bolj okoren. Pilates je odlična vadba, na kateri se razgibaš ter hkrati z dihalnimi vajami pripravljaš na najlepši trenutek življenja. Dunja je odlična inštruktorica, ki zna spodbuditi in z optimizmom polepšati še tako temen in meglen zimski dan! Le tako naprej. Toplo priporočam vsem bodočim mamicam!

Mateja Mrkun

(december 2011)

 

NORDIJSKA HOJA:

Od nekdaj sem želela izkusiti pravo nordijsko hojo - in evo, pojavila se je Dunja, inštruktorica nordijske hoje:) Tako sem si rekla: "Tina, zdej ti pa ne uide hehe" Z Dunjo je bilo super, je zelo natančna in konsistentna. In niti v sanjah si nisem mislila, da lahko po taki hoji tako fino čutiš ne samo ritne mišice, ampak celo tricepse na rokah! In trebušne mišice!! Neverjetno, ampak pri nordijski hoji čisto zares dela celo telo! Vsekakor zelo všečna vadba v naravi! In Dunja je zelo lepo skrbela za nas, da smo šli po senčki in tankali vodo na postojankah:)

Hvala Dunja!

Tina P. (ekonomistka)

(julij 2013)

 

Nordijske hoje prej nisem poznala zato sem se odločila za tečaj, kjer bi se naučila te posebne tehnike. Začeli smo s pripravami in nadaljevali z hitro hojo, dolgimi koraki in pravilno držo palic. Glede na to, da sem zelo energična oseba je bila nordijska hoja kot nalašč zame, saj sem se znebila odvečne energije in se dobro razmigala.


Mateja

(junij 2013)

 

Zamisel, da KPV - Rudnik priredi predstavitveno delavnico nordijske hoje je vredna pohvale. Mag. oec. Miha Skale Dolinšek, ki je vodil predstavitev, se je izkazal za izjemnega strokovnjaka in pedagoga, ki je znal motivirati udeležence tako, da je v sredo 5. junija 2013 vse skupaj potekalo v zelo prijetnem vzdušju.

Vsi tisti, ki so se prijavili, pa jih je verjetno preplašilo vreme, so zamudili enkratno priložnost, da se seznanijo z vsemi skrivnostmi nordijske hoje.

Firme Srbije | Oglasi Srbije | Oglasavanje na internetu

B&V design
B&V Design team