PILATES CLASSIC – ONLINE + PDF OBLIKA

ŠD Metulj

PILATES CLASSIC – ONLINE + PDF OBLIKA

Pilates je primeren za vsakogar. Povsem vseeno je, ali ste športnik in si s pilatesom želite dopolniti vadbo ali športno niste zelo aktivni in želite storiti nekaj dobrega za svoje telo. Morda imate naporen poklic? V tem primeru boste s pilatesom zmanjšali napetosti in sprostili telo. Morda sedite dolge ure za pisalno mizo? Z vadbo pilatesa boste izravnali pogosto sedeče telo in še sprostili duha. Za vadbo pilatesa se odločijo tudi osebe s težavami in bolečinami v hrbtenici ali pogosto napetimi mišicami v vratu, ženske pred in po porodu in ljudje, ki okrevajo po poškodbah, bolezni ali operaciji, ko je potrebna krepitev mišične mase.

V tem času, ko vadba v živo s prisotnim strokovnim inštruktorjem ni mogoča, je zelo pomembno, da pri izbiri vaj, ki jih izvajaš izbereš tiste programe in vaje, ki so prilagojene TEBI (bolečine,  poškodbe, slaba drža, utrujenost,…).

Preden dobiš željene vaje v PDF obliki, ti najprej pošljem kratek vprašalnik o tvojem trenutnem stanju – ki je zelo pomembna iztočnica za izbor vaj, ki jih boš delal/a sam/a doma. Po vrnjenem vprašalniku s tvoje strani, boš dobil/a mesečni program z izborom vaj, ki so prilagojene tvojemu stanju telesne pripravljenosti. Prav tako boš pred začetkom prvega programa dobil/a natančna navodila, kako vaje izvajati, na kaj moraš paziti pri izvedbi, na kaj moraš biti pozoren/na, ko vaje izvajaš, itd… (v pdf ali video obliki). 

 

Cena mesečnega ONLINE programa: 30 EUR 

 

Vključuje: 

  • mesečni program 8 vaj, ki so prilagojene tebi
  • vprašalnik, na podlagi katerega potem izberem vaje primerne tvojemu trenutnemu stanju
  • navodila, kako vaje izvajati, na kaj moraš paziti pri izvedbi, na kaj moraš biti pozoren/na, ko vaje izvajaš, …
  • možnost dodatnih / morebitnih vprašanj po e-mailu, telefonu ali ZS na Facebooku
  • motivacija z moje strani, ko jo potrebuješ

 

Z ustreznimi in prilagojenimi pilates vajami poskrbim, da:

– tvoje bolečine v križu, vratu, kolkih, ramah,… izginejo oz. se zmanjšajo,

 – post-rehabilitacija po operaciji ali poškodbah

– boljše splošno počutje, več energije in boljši spanec,

 – boljša drža,

  – lažja izvedba vseh ostalih športov, s katerimi se ukvarjaš (tek, kolesarjenje, plavanje,…)

 

Za vsa dodatna vprašanja, prijave in plačila za programe mi pišite na e-mail info@sd-metulj.si . 

 

Mnenja udeleženk naših programov: 

Na pilates sem začela hoditi pred 3 leti z namenom, da nekaj naredim za svoje zdravje in dobro počutje. Zaradi poškodb, ki sem jih imela, se je izkazalo, da je pilates prava izbira zame, saj je bolj umirjen, ampak vseeno se gibljejo vse mišice telesa. Delo sede in v veliki meri za računalnikom je seveda veliko prispevalo k zakrčenosti vratu in ramen ter tudi manjši gibljivosti nekaterih drugih delov telesa.

S pilatesom sem pridobila pravilno držo telesa, okrepila sem mišice hrbta, trebuha in medeničnega predela. Na splošno je moje telo postalo gibljivejše in bolj koordinirano. Ravno tako sem se naučila pravilnega dihanja.

Naša vaditeljica Dunja  je zelo pozorna in čuječa, vsako vajo pokaže in prilagodi, prav tako med izvedbo samo, nežno popravlja tečajnice do pravilne izvedbe. V skupini se imam lepo in prijetno. Z vajami pilatesa bom nadaljevala, ker želim ostati »fit« in vitalna še naprej. (Renata)

 

Šport ni bil vedno del mojega življenja, vzljubila sem ga kasneje, ko sem odkrila aerobiko. Šport je tako postal del mojega vsakdana, žal pa so postopoma del mojega vsakdana postale tudi bolečine v hrbtenici, še posebej v križu. Te so se postopno okrepile in začele širiti v levo nogo. Kljub moji ljubezni do aerobne vadbe in tudi drugega športa (tek, hoja v hribe, smučanje), sem bila prisiljena s takšnim športom prenehati. Nekaj časa sem bila športno neaktivna, kar pa prav tako ni bila rešitev za moje bolečine. Nato sem čisto po naključju na spletu odkrila pilates in prav tako, čisto po naključju, Športno društvo Metulj. Pritegnil me je brezplačen prvi obisk, nisem namreč vedela, kakšna vadba je pilates in ali bi mi lahko pomagal pri mojih bolečinah. Na prvi uri sem spoznala Dunjo, inštruktorico pilatesa. Pritegnila me je njena preprostost, odprtost, predvsem pa njeno očitno veselje do tega, kar počne. Še posebej me je presenetilo njeno znanje o kontituciji in delovanju človeškega telesa, z začudenjem pa sem ugotovila tudi, da je tudi ona v preteklosti imela težave z bolečinami v hrbtenici in da ji je prav pilates pri tem pomagal. Vtis o prvi individualni uvajalni uri pilatesa je bil izredno pozitiven – Dunja mi je pokazala pravilen način izvajanja vaj, pri tem pa je še posebej upoštevala moje težave s križem. To je bilo slabe pol leta nazaj, od takrat so moje bolečine praktično izginile, čutim lahko, kako zelo se mi je okrepil moj trup – trebušne in hrbtne mišice pa tudi zadnjica, noge in ramenski obroč. Drža se je izboljšala. Zdaj lahko brez bolečin spet tečem, hodim v hribe in počnem vse tisto, česar prej zaradi res hudih bolečin nisem mogla. Dunji sem zato neizmerno hvaležna, pilates pa priporočam vsem, ki imate podobne težave ali pa zgolj želite izboljšati moč svojega trupa in popraviti svojo držo. Je osnova za varno in zdravo izvajanje kateregakoli drugega športa ali kot samostojna aktivnost. Zase lahko rečem, da bo pilates, tudi zaradi narave mojega dela – sedeče delo v pisarni, vsekakor ostal del mojega življenja.  (Lea)